Odp: Manitor na USB

Autor: gres (gress_at_kki.net.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 13:51:26 MET

----- Original Message -----
From: T.F. <tf_at_kki.net.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Sunday, February 06, 2000 1:59 AM
Subject: Re: Manitor na USB

> końeczn
>
> Ze zacytuje Ciebie:
> "Czy ty wiesz o czym piszesz ?"

Tak się składa że wiem, tylko może niedokładnie to napisałem. A chodziło mi
o instalowanie sterowników które wymagają wyłączenia lub zrestartowania
komputera, co jest konieczne np. przy instalowaniu skanera nie-USB,
natomiast podczas podłączania skanera USB możemy to robić na biegu.

> PS:
> A wiertarke podlaczamy do zwyklego gniazdka,
> nie do USB :-)))

I z tym się zgadzam w całej rozciągłości. Ale jakież to urządzenie dużej
mocy możemy podłączyć do portu USB ?
A tak w ogóle to USB nie wymyślono po to, aby można było się bawić tylko
różnymi bajerami jak to napisano we wcześniejszym poście.

> --
> T.F.
> <<< ride SAFE not SLOW >>>

GRES