Re: Odp: Plyta dla C 300A. SOYO(BX) kontra ASUS i ABIT - ??

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 12:00:15 MET

Dnia Sat, 22 Jan 2000 14:24:00 GMT, Wiktor Dzierzecki - YanosiC napisał(a):

>mysle ze to nieprawda. Po prostu na Usenecie najpopularniejsze i
>najbardziej polecane sa Asusy i Abity. To taka specyfika "naszego"
>srodowiska IMO. Natomiast w RealLife (poza "srodowiskiem" lub na jego
>krawedziach) kroloja pcchipsy, sojo, shuttle, LX, EX, ZX.

I potem biorą się narzekania na karty graficzne czy systemy operacyjne, a
wszystko wynika z kupowania niepewnych komponentów.
Wśród moich znajomych panuje ogólna opinia, że kupując asusa czy abita
płacisz dużo, ale jest to tzw. "cena spokoju" :)

Korzystając z okazji, chciałbym odradzić wszystkim zakup badziewia pod
tytułem Soyo...
Na kilkanaście kupionych ostatnio płyt:
  - jedna była od początku martwa,
  - na dwóch po miesiącu szlag trafił grafikę (to były płyty na i810),
  - o dwóch innych mam sygnały, że coś się chrzani (nie startują od razu,
    trzeba wyłączyć i włączyć raz jeszcze)...

Jakoś będę musiał przeżyć z tymi soyo na karku, ale pewne jest że żadnego
produktu soyo już nie kupię. I odradzam wszystkim kupno soyo :)

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |