Re: Asus P3B - F + UDMA 66

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 12:00:11 MET

Dnia 31 Jan 2000 01:43:08 GMT, Filip Ozimek napisał(a):

>Mam w serwerze ASUS'a P3B-F.

Jo tyż :)

>1. Czasami miewa klopoty z kartami sieciowymi, tj. nie potrafi ich dobrze
>zainicjalizować (trzy sztuki, 3Com)

SOA#1 :)

>2. _Zawasze_ przed bootowaniem systemu odpala się menu wyboru napędu, z
>którego ma się bootować.

Zaraz... w serwerze masz włączone softmenu?
A może to menu z bootprom-a 3com? Jeśli tak, to wyłącz...

>3. Jeśli mu się w biosie wlączy kontrolę temp. co po 5 minutach dzialania
> maszyny wyje (PII 400)

Pewnie coś nie tak z prockiem - widać za bardzo się grzeje.

>4. Przes flashowanim biosu ZAWSZE maszyna krzyczla przy starcie, że jest źle
>ustawiony mnożnik i szyna.

A tego to nie wiem. Od nowości mam bios 1.004.

>5. Czasami potrafi się wylączyć po resecie.

Nie stwierdziłem...

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |