Re: PONOWNIE - SB LIVE 1024

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 10:53:29 MET

On Mon, 7 Feb 2000, Wojciech Grzybała wrote:
[...]
+NIE WIEM CZY NIKOMY NIC NIE PRZYSLO NA MYSL - CZY MOJE ZAPYTANIE POZOSTALO
+NIEZAUWAZONE - MAM NADZIEJE ZE TERAZ BEDZIE INACZEJ !!!

 Hm... A może to dlatego, że jest w okolicy NTG: zdaje się
że karta nie działa *tylko* pod Windows ? ;)
(no, dobra, nie krzycz !)

+Potrzebuje porady w nastepujacej sprawie - nie moge ustawic aby software
+dolaczony do tej karty odtwarzal CD-Audio. Po uruchomieniu programu
+"PLAYBACK CENTER" i wlozeniu plyty CD-Audio pojawia sie ona co prwda na
+ulamek sekundy, ale zaraz potem znika i jest "NO DISK". Mozna co prawda
+odtwarzac poszczegolne utwory - przez zaladownie ich jako plikow ale calego
+CD nie widac.

 Z pomysłów mało konkretnych mam taki: poczytaj wątek:
"problem z grą z WIN 95 na WIN 98" (też na "pecet") gdzie
była sugestia o zmianie w sposobie obsługi CD-ROM :(
 A nuż nóż widelec... :)

+HELP !!!!!!! Skorzystam z kazdej sugesti.

 ...czyli zainstalujesz Win95 "na próbę" :]
 Jakby co, tak przypominam że tylko "niekonkretnie dywagowałem" !

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.
[...]