Re: Klopot z drukowaniem HP690C

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 02:25:57 MET

Użytkownik Robert Koszyka <gulnar_at_zt.kielce.tpsa.pl> pisze w wiadomości
389AFFC5.33F1DC7D_at_zt.kielce.tpsa.pl do grup dyskusyjnych: ...

> W trzech HP690 z jakimi sie spotkalem bylo tak samo - w trybie normal jest
> OK - wynika to chyba z tego ze w ECONO oprocz mniejszego zużycia tuszu
> glowice przesuwaja sie dosyc szybko (za szybko:)..... i dzieje sie tak jak
> sie dzieje.

Pomaga częste czyszczenie drukarki - wg helpa do sterowników w wersji 11.x.
Oprócz tego wypada oczyścić styki w kartridżu i w drukarce. W trakcie
eksploatacji coś tam się przekrzywia i faktycznie czasem w trybie
ekonomicznym wali prawie kursywę.
Aha - czyszczenie drukarki to _nie_ zamazywanie papieru tuszem wykonywane z
menu "Oczyść głowice".

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*   Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?