Odp: 2 x celeron 400 - czy warto kupowac?

Autor: scorpio (scorpio_at_polbox.com)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 23:55:58 MET

Jeszcze jedna kwestia:
Przy wlozeniu drugiego celerona, na plyte, w 3dStudioMAX 2,5 nastepuje
przyrost wydajnosci o ok 70% (Chip 11/99).
Celeron 400 jest wolniejszy od K7 500 o 40-50%, wiec nawet przy podwojnym
celeronie roznica bedzie oscylowala w granicach 10-20% (nie chce mi sie
liczyc). Kolega napisal ze chcialby jeszcze pograc w jakies gierki, na
Linuxie, NT, czy BeOS raczej sobie nie pogra wiec jest skazany na w9x. Wiec
mimo wszystko wydaje mi sie ze Athlon jest lepszym rozwiazaniem.