Re: 2 x celeron 400 - czy warto kupowac?

Autor: Robert Prachniak (rprachniak_at_unizeto.com.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 11:17:15 MET

Lukasz Jaworski wrote:

> Czesc
> Zastanawiam sie nad kupnem nowego kompa, plyta ABIT BP6 BX DUAL PPGA, do
> srodka wlozyc 2 x celeron 400. Karta graficzna viper550 (w przyszlosci
> wymiana, prawdopodobnie na GeForce). Zastanawiam sie tylko czy warto
> inwestowac w dwa procesory - kompa uzywam do wielu rzeczy - na razie starcza
> mi win98. W przypadku dwoch prockow przydaloby sie przezucic na w2000.
>
> ineteresuje mnie jak wyglada praca na kompie z dwoma celerami
> a dokladniej:
> - szybkosc systemu
> [...]

Uzywam takiej plyty + 2xC400 pod Linuxem. W Linuxie jest wiekszosc
oprogramowania wielowatkowa.
Np. kompilacja jadara na 1 procku trwa 5m12s a na dwoch 3m04s.
Podczas testowania OpnenGl tez jest zauwazalne spore przyspieszenie
pracy kompa. No i oczywiscie wiekszosc programow graficznych typu kde
netscape gimp uruchamiaja sie szybciej i dzialaja szybciej niz na jednym
procku.

--
Robert Prachniak
mailto://rprach@unizeto.com.pl