Odp: Którą kupić?????????????

Autor: Ryszard Lenartowicz (rylen_at_in.com.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 21:57:13 MET

> Czy możecie mi doradzić którą nagrywarke lepiej kupić??????????????
> HP Surest.9110I 8/6/24 Retail za 1240 pln
> oraz
> PLEXTOR PX-R8423TI 8/4/32 ATAPI za 1200 pln
> No i tu jest dylemat bo ceny są prawie takie same a Hp ma nagrywanie rw 6x
> Plextor 4x. Ale coś mi mówi że Plextor jest wiele lepszy. Ale czy byle
> napewno???? Więc doradzcie bo kompletnie niewiem co zrobić!!! A co by
> szkodziło mieć 6x do RW???!!! CZy ten HP jest naprawde słaby czy spokojnie
> dorównuje Plextorowi???????????

Przed dwoma laty kupilem HP 7100i . Po roku zaczely sie klopoty , coraz
czesciej
okazywalo sie ze niektorych plyt nie nagrywa ( psuje ) i w koncu to
nagrywala tylko
na BTC i RICOH oraz na CD-RW. Podejrzewam ze "zuzyla " sie dioda zapisujaca
w sumie zapisalem max 150-200 plytek a wiec niewiele. Drugi raz juz nie
kupie
tej firmy.
Ale o tym czy nagrywarki tej czy innej firmy sa dobre to mozna sie przekonac
dopiero po 1-2 latach
Wiadomo ze dobre sa TEAC bezspornie ale nie do CD-RW!

W tamtym tygodniu kupilem PLEXTORA o ktorym piszesz .
W gwarancji pisza ze mozna wypalic 1000plytek ( podobno posiada jakis
wewnetrzny licznik )
Ale ja zaplacilem 1450zl ! sprowadzili mi to z Poznania.Na 24 raty po
70zl/mies.
Gdybym mial gotowke to tez bym kupil w tej cenie (1200zl )
A tak w nawiasie to przekonalem sie wielokrotnie ze w Lublinie przewaznie
wszystko jest
drozsze o 15-20%.