Odp: haslo na partycje ???

Autor: BREJA (breja_at_go2.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 22:26:59 MET

Użytkownik Sonic Flood <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:QV1n4.44708$Hi2.964665_at_news.tpnet.pl...
> Czy mozna zalozyc haslo na poszczegolne partycje (np. E lub C), chodzi mi
> to aby zapobiedz zapisywaniu tej partycji, a dla przykladu: jak ktos chce
> jakis plik zapisac na tym dysku to dopiero moglby po wpisaniu hasla!? Czy
> moze jest jakis program ktory to by umozliwil?
>
> dzieki, sonic_flood_at_poczta.onet.pl

Czesc
niewiem czy oto ci chodzi ale ja robie sobie ukryty i zaszyfrowany dysk
programem PGP 6.0.2i inne
wersje tego programu nie maja tej mozliwości a robi się to tak:
1 instalujemy PGP 6.0.2i jest na Chipie ale jakims starym
2 uruchamiamy PGP diska
3 robimy nowy dysk ukryty gdzieś na dysku np.C jako plik
4 robimy do niego skrot na pulpicie
5 uruchamiamy ten skrot i wpisujemy haslo
6 w Moj komputer wyskakuje nowy dysk ktory mozemy w dowolnej chwili zamknac
dla innych

Ten program jest super ale gdy zapomnisz hasla to nieodszyfrujesz danych juz
chyba nigdy mozna tez szyfrowac same pliki ale gdy jest ich duzo to lepiej
zrobic ten dysk

Ps.
program gryzie sie z outlookiem i musi się go zainstalowac po outlooku lub
przed (niepamietam)

breja_at_go2.pl