Odp: Monitory Belinea

Autor: Nedd Ludd (brogos_at_kki.net.pl)
Data: Sun 06 Feb 2000 - 01:23:16 MET

Mam model 10 50 76 - mial chip tip w kategorii monitorów 15" w styczniu 98
roku.
No i wtedy go kupilem.Jak do tej pory sprawuje sie idelanie i bezawaryjnie.
Zaplacilem za niego 1200 zl gdy przyzwoitą 15" mozna bylo kupic za 800- 900
zl
ale nie zaluje bo koledzy którzy wtedy kupowali monitory samsunga
zydaewoo[ seria cmc]
zanotowali po 1,5 roku spadek jakosc i obrazu w rogach ekranu i nasycenia.
Totez kupili sobie modele 102030 17" - po 3 miesiacach uzytkowania- sa
BARDZO zadowoleni bo to dobre monitory za umiarkowana cene.
Wracajac do mojej Belinei - nokia monitor test wskazuje ze to monitor
niezlej jakosci,
[trinitron] i ma dobrze skontrastowane kolory.
Brak klopotów nawet gdy monitor czasem pracuje przy 1024x 768 nie ma
problemów z
geometria i odswiezaniem.Nie spotkałem się też z problemami przy
jakiejkolwiek zmianie rozdzielczośći.
Polecam te monitory - za solidnosc i jakosc .Jeśli chodzi o obraz to raczej
nowsze wersje powinny zaspokoić potrzeby zwykłego uzytkownika- chyba że
szukasz czegoś w klasie high end...
Nedd Ludd