Re: Złe kopie CD-R z płyt CD ROM

Autor: Henry McRobert (heniutek_at_modem2000.pl)
Data: Sat 05 Feb 2000 - 10:20:42 MET

Ktos powiedzial: "czas to pieniadz", wiec poswiec troche czasu na zrobienie
image'a
a nie stracisz kasy na plytki.
Z innej strony: nagrywanie "on the fly" moze sie wiazac z oproznieniem bufora
nagrywarki
kiedy cd-rom nie zdazy z odczytem zwlaszcza malych plikow /dlugi czas dostepu/.
Easy CD Creator nagrywa ta metoda w ten sposob, ze wypala puste bajty w
przypadku
oproznienia bufora, przez co nie traci sie plyty.
Nagralem tak Corela 7 i plyta-kopia miala wieksza pojemnosc niz oryginal ale
instalacja
z niej dzialala.
A jeszcze zapytam, czy na plycie nagranej z twardziela /pliki, katalogi/ sa
jakies bledy,
czy tylko z cd-rom?

--
Henry McRobert