Złe kopie CD-R z płyt CD ROM - dlaczego ??

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 19:13:12 MET

Witam wszystkich grupowiczów po miesięcznej przerwie. (zepsuty modem).
I jak zwykle proszę o pomoc w kwestii kopiowania płyt CDROM na CDR.

Od 3 tygodni posiadam nową nagrywajkę Mitsumi 4804 TE i jestem w "siódmym
niebie".
Już dużo wiem na temat nagrywania, no i też spaliłem mnóstwo płyt.

Do nagrywarki dołączony jest program WINONCD 3.6.
I ten program mi przypadł do gustu.
Problem powstał przy kopiowaniu płyt CDROM na CD-R "w locie" bezpośrednio z
czytnika CDROM (CTX 50max jako slave na IDE 2) na Mitsumi (master na IDE 2).
Płyta niby nagrywa się bez problemów do końca. Potem wyjmuję nagraną płytę i
wkładam do czytnika CDROM i nic. Płyta jest widziana, ale nic nie można
odczytać do tego stopnia, że staje winda. System "ożywa" po wyjęciu płyty z
napędu.
Zepsułem w ten sposób z 6 płyt.

Co ciekawe, jeśli robię kopię CD na CDR przez "image" na dysku twardym to
wszystko jest OK.
I co Wy na to??

Bardzo proszę o poradę bo zgłupiałem.

Aha, mój sprzęt to: