Re: 2 x celeron 400 - czy warto kupowac?

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 22:11:25 MET

On Thu, 03 Feb 2000 20:47:41 GMT, "scorpio" <scorpio_at_polbox.com>
wrote:

>Hmmmm...
>Wg. moich cennikow:
>Athlon 500 to ok. 900 - zgadza sie
>Plyta MSI 6167 to ok. 600zl
Ja niestety najtaniej widzialem za 700 ;((
>Razem : 1400zl

>W temacie jest napisane"2 x celeron 400 - czy warto kupowac?" wiec:
>2xC400 to 700 zl
>Abit Bp6 - 600zl
2 dni temu kupilem za 500 ...
>Razem :1300zl

>Czyli za 100zl mamy te sama wydajnosc i :
>-kompatybilnosc z wszystkimi systemami operacyjnymi
Chodzi Ci pewnie o to ze win9x nie supportuja wieloprocesorowosci ?

>-maksymalne wykorzystanie wydajnosci systemu na kazdym oprogramowaniu
Akurat teraz w dobie win2000 nie ma to znaczenia ... nowe programy
beda pewnie tylko pod to ;((

>-mozliwosc overclockingu do min.750Mhz
No wiesz ... mowisz o overlockingu AMD, intela tez mozna, jak wie sie
gdzie kupowac to kupujesz takie 400 co biega na 600 .., albo takie 366
co biega na 550 lub wiecej ...

>Ps. Nie wiem czy wiesz, ale roznica wydajnosci np. w 3dstudio miedzy
>Athlonem 500, a P3 500 to ok 40%. Celeron ze wzgledu na mniejsza ilosc L2,
>nizszy zegar i magistrale 66 Mhz, bedzie wolniejszy od P3 500 o ok. 30%.
>Latwo wiec wyliczyc, ze C400 bedzie wolniejszy od K7 500 o 58%, nawet jesli
>drugi C400 podwoi wydajnosc(praktycznie niemozliwe), to i tak bedzie on
>wolniejszy od Athlona.
A kto uzywa celerona na magistrali 66 ??
Czytalem ostatnio testy na Tom's Hardware i celek w 3dstudio o dziwo
jest szybszy od p2 z takim samym zegarem ... a drugi celek w systemie
daje prawie 2krotne przyspieszenie w 3dstudio ... w innych programach
gorzej ... ale np mozesz sobie na jednym procku robic cos innego a na
drugim cos innego ....

Ja bym wybral 2xcelka (bo juz wybralem ;)).
Ale jak ktos woli Althona to jego wybor ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179