Re: Dźwięk - stara ISA czy nowa PCI?

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 18:16:22 MET

Zmienic karte zawsze mozesz.
Pytanie jest - po co ?.
Jezeli masz do tej karty podlaczone tanie glosniki i nie zmieniasz na lepsze
to karty nie zmieniaj.
PCI karty nie odciazaja procesora .
Dobre PCI karty nie sa drogie -SB128 kosztuje w sumie nic.
Ja mialem SB64AWE ( ISA) teraz mam SB Live1024 , ta nowa kosztowala mnie 70%
co SB64 ( swego czasu)
Oczywiscie efekty dzwiekowe sa super - pod warunkiem , ze masz odpowiednie
glosniki.

Zdzislaw