Dźwięk - stara ISA czy nowa PCI?

Autor: zasadka (zasada_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 09:30:24 MET

Witam
Mam stara karte dzwiekowa Aztech na ISA, chyba w numerze chipsetu jest jakas
10 - ka. W kazdym badz razie dziala dobrze. Duzo lepiekj niz OPTI 931 mojego
kolesia.
Zatem, czy warto ja zamieniac na jakas karte PCI jakiejs gownianej firmy
(np. APAC FORTE MEDIA 3D PCI) czy inne zgodne z SB PRO.

Czy karty na PCI maja jakas wieksza wydajnosc, czy bardziej czy mniej
obciazaja system, itd. ?
 (nie mowie tu oczywiscie o dobrych kartach z wavetable - tylko o takich za
ok. 60 zl dzialajacych pod WIN98 na sprzecie klasy P-I-MMX lub slabe P-II)

Tomek