Re: Da sie naprawic glowice drukarki ?

Autor: Tristan Alder (smiejek_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 23:21:50 MET

Dnia Wed, 02 Feb 2000 17:36:33 GMT,
 rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol) powiedział(a):

>Tak. I leję do zbiornika najbardziej szajsowaty atrament, jaki tylko
>znajdę, a jak po dwóch napełnieniach głowicę zaczyna szlag trafiać,
>wywalam ją do kosza i kupuję nowy zbiornik -- a drukarka zaczyna
>drukować jak nowa.

Ty, a jak lejesz? To znaczy wszystko fajnie -- ale skąd mam wziąć tą
kulke do zatkania dziury? Bo starą trza wepchać do środka :-(

Zaczynam zbierać stare pojemniki, to nazbieram kulki, ale na razie mam
problem -- może znasz lepsze rozwiązanie?

--
 Tristan Alder (Przemysław Adam Śmiejek)

 Nienacki: http://www.nienacki.w.pl/
 Tropiciel: http://www.sansoft.pik-net.pl/