Re: Jaka obudowa do bp 6

Autor: Michas (mcyran_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 14:12:22 MET

gandy wrote:

> Witam
> Niedawno kupiłem Abita Bp6 i mam pytanko do posiadaczy w/w płyty
> Ponieważ płyta jest szersza niz Be6 i nie mieści się w midi atx ,
> dwie dolne półki przysłaniają 3 i 4 gniazdo dimm ,a jak się tam włoży np
> nagrywarkę to nawet pierwsze .
> czy jest jakaś obudowa głębsza niż 45 cm bo tyle mniej więcej wyliczyłem
> musi mieć głębokości ./ są to zewnętrzne wymiary /

No to bierzesz BigTower'a... :)
A tak na powaznie to sa takie obudowy troche szersze niz normalne i tam
spokojnie zmiescisz taka plyte bo jest ona 'glebiej' niz napedy.
Ja mialem takie problemy z BE6 bo nie chcialy mi sie z nia zmiescic do
obudowy dwa dolne napedy - zamienilem na Enlight'a i tam sie miesci
wszystko bez problemow.

Pozdrawiam
Michal