Takie cuś ( Nie można załadować właściwego dekompresora. (Błąd=80040200) )

Autor: Boli (boli_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 04 Feb 2000 - 14:07:46 MET

Kurcze musiałem to jeszcze raz wysłać moja poprzednia wiadomość poszła
gdzieś
tam wysoko bo zbiegiem okoliczności miałem taki sam temat.
I dopiero teraz zauważyłem że już to ktoś przerabiał

Ale tamte warunki mam spełnione

Właśnie taki mam komunikat gdy odpalam pliczek "mence.mov" albo mummy.mov
to są trailery do Star Wars i Mumii może ktoś też to ma.
mam Windows Media Player ver. 6.4.05.0809
i tylko dźwięk z tych pliczków, gdy łączy się aby pobrać odpowiedni kodec
to i tak go nie znajduje.
Mam jeszcze Quick Time'a 4.0 na którym to chodzi ale interesuje mnie aby
to odpalić na full screen w QT nie ma takiej możliwości, rozciąga się tylko
do szerokości ekranu.
A w Media Playerze normalnie można odpalać wszystko na full screen

Czy ktoś mi może powiedzieć jaki muszę do tego zainstalować kodek
i skąd go pobrać bo i tak mam już ich mnóstwo zainstalowanych.

Z góry dzięki za porady.
Pozdrawiam
Artur