Re: Asus P3B - F + UDMA 66

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 22:24:20 MET

Dnia 1 Feb 2000 21:31:40 GMT , Filip Ozimek <filip_at_zamoyski.edu.pl>
po dogłębnym przeanalizowaniu mojej wypowiedzi napisał:
>AFAIR są tam 2x Seagate Medalist ok. 2.1GB i Quantum Fireball (?) 8 GB,
>AHA-1542C i jakiś napęd ATAPI.

u mnie dokładnie jest tak
- pm segate 6,4 udma33
- sm caviar
- ss lg32

> A ja ze strony Asus'a.

czyli na jedno wychodzi.

>To gdzie jest kontrola jakości? Dobra firma powinna ją mieć.

nie można nie przyznać Ci racji, ale każdej firmie czasami powinie się
noga bez wyjątku być może wyszła jakaś wadliwa seria i akurat trafiłeś
choć obiektywnie patrząc na dzień dzisiejszy to coś się im chyba
kaszani przejściowo vide obecne kłopoty z P3C
(szczegółów nie znam)

>Zmienialem sieciówki, karty graficzne (teraz jest Matrox G200) i nic.

no to wychodziło by że płyta.

A może jest to kwestia samej kości biosu ??
gdyby ją tak na przykład wymienić na całkowicie inną ze sprawdzonej
płyty tej samej marki ??

Jeśli chodzi o sieci to jestem raczej małowiedzący ale może sprawdzić
kwestię oprogramowanie (systemu)

jak sieć chodzi u Ciebie na NT to może zobaczyć czy te same problemy
będą na Linuxie (vide inicjacja kart sieciowych) lub odwrotnie (lx -
NT) ??

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090