Re: AGP, UDMA

Autor: Witold Masznigut vel Vitto (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 22:24:25 MET

Dnia Wed, 02 Feb 2000 15:14:16 GMT , "Tygrysek"
<tygrys99_at_friko4.onet.pl> po dogłębnym przeanalizowaniu mojej
wypowiedzi napisał:
>Hej
>Mam kilka pytan i mam nadzieje ze ktos pomoze odpowiedziec mi na te
>pytanka. Oto one:
>1. Jak rozpoznac czy mam plyte z AGPx2 czy AGPx4 ???

dowolnym w miarę nowym programem informacyjno-diagnostycznym,
ewentualnie zajrzeć do manuala (instrukcji)

>2. Jak poznac czy plyta i twardziel obsluguje UDMA 66 ??? (plyta Tekram,
>twardziel WDC 6400 (6,4GB))

na przykład: jeżeli masz w biosie ustwaioną autodetekcję dysków to na
starcie powinien pokazać jaki dysk i w jakim trybie pracy został
wykryty - udma33 i udma66 lub pio

>3. Jak sprawdzic czy urzadzenie USB jest wysokiej mocy czy niskiej ???
>(kamera Phillips 680)

Rozumię że czytałeś ostatniego Chipa , na usb się nie znam ale
analizując ich artkuł można się dowiedzieć :

-koncentratory usb mogą podawać prąd o natężeniu <= 100 mA i są to tak
zwane koncertratory małej mocy

-lub mogą podawać prąd o natężeniu >100 mA i wtedy są to koncertratory
dużej mocy.

te dwa porty USB ,które posiadasz w swoim kompie są według powyższych
definicji koncertratorami dużej mocy, tak więc na pewno możesz
podłączyć do nich -na pewno dwa- urządzenia potrzebujące natężenia
prądu powyżej 100 mA

Jakie natężenia prądu potrzebuje ta kamera ,zobacz w jej specyfikacji
technicznej ,(zawierającej się lub dołączonej do instrukcji ka.), imho
jeżeli będzie to twoje jedyne aktualnie urządzenie korzystające z usb
to możesz je spokojnie bez obaw podłączyć nie patrzać którego
natężenia potrzebuje.

to tyle (posiłkując się Chipem :))

>7. Gdzie oprocz strony asus'a (kiepski transfer) mozna znalezc najnowszy
>bios i program do upgreadu ???

to zależy ja na przykład sciągnąłem sobie z ich niemieckiego ftp bios
i długo nie czekałem ,ewentualnie usługa net2mail.

--
pozdrowienia Vitto
icq 35604090