Re: SB Live i 2 kolumny

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 19:44:26 MET

Sa nowe wersje SB Live , mianowicie SB1024 i SB Platinium ,
sa tansze od poprzednika i maja wiecej mozliwosci.
Ja mam SB 1024 i zestaw 5 glosnikowy do niej.
Per software mozesz nastawic , czy sygnal wyjsciowy ma sterowac 4 glosniki
czy dwa , efektöw dzwiedowych maja obie karty tez sporo.
SB1024 ma wyjscie cyfrowe .
Platinium ma dodatkowo panel 5 calowy z wejsciem i wyjsciem cyfrowym
optycznym i pradowym.
Dodatkowo potencjometry do regulacji sygnalu i wiecej software.
Ja w kazdym razie jestem z mojej karty zadowolony .

Zdzislaw