SB Live i 2 kolumny

Autor: Kacper Kucinski (kacpra_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 18:56:25 MET

Mam zamiar wymienic swojego kompatybilnego z SB16 rzecha na jakas lepsza
karte. Najpowazniejszym kandydatem jest SB Live (bo to standard najbardziej
standardowy - mialem kiedys GUSa, byl zajebisty, ale przyszly czasy
winzgrozy i zostalem na lodzie...)
Jest jednak jedno ale - swoja karte podlaczam do wiezy - mam niezly
wzmacniacz i wielgasne kolumny - ale tylko DWIE. Z tego co wiem EAX
"srednio" radzi sobie z pozycjonowaniem dzwieku przy uzyciu 2 kolumn, czesto
tez gram ze sluchawkami na uszach - wiec znowu tylko 2 zródla dzwieku. Nie
bardzo chce mi sie inwestowac w jakis nowy wieloglosnikowy zestaw - po
pierwsze moje kolumny sa o niebo lepsze niz to co moze zaoferowac wiekszosc
glosników podlaczanych do PeCeta, po drugie nie za bardzo mam miejsce zeby
to wszystko rozsadnie po pokoju porozmieszczac.
Czyli moze powinienem kupic jakas karte na kosciach wspierajacych A3D 2.0 ??
Co proponujecie.

pozdrówka
Kacper

---------- e-mail: kacpra_at_poczta.onet.pl ----------