ibm-dos-pliki

Autor: Vinko (vinko_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 19:01:59 MET

Niestety nie ma polskiej grupy dotyczacej komputerow i oprogramowania
IBM dlatego pisze tu. Jesli zle trafilam prosze mnie chociaz skierowac
gdzie moge uzyskac pomoc.
A chodzi mi o 3 pliki : himem.sys, emm386.exe, smartdrv.exe (IBM Dos
5.0 oraz windows 3.1)
Wykasowaly sie "niechcacy" i teraz jestem w kropce, bo komputer jest
pozyczony i gupio przyznac sie..
Probowalam w desperacji skopiowac te ze zwyklego DOSa 6.22 (nie mam
IBMowskiego) ale nie za wiele pomoglo...
Nie znam sie ale ten 6.22 chyba nie pasuje za bardzo do IBM? :)))
Jesli jest ktos kto zna temat albo jest w stanie mnie jakos
naprowadzic lub chociaz przeslac mi te pliki (o ile to wystarczy... -
chociaz mozna sprobowac) bede dzwieczna.
Bardzo prosze na priv, bo nie czytam tej grupy.
Kasia
vinko_at_poczta.onet.pl