Re: cdrom scsi

Autor: Paweł Paluszyński (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 19:00:52 MET

Użytkownik Quick <jacekst_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:878oq9$4eg$2_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Daj sobie na luz kopiuj z image jest to o wiele pewniejsze
> od kopiowania w "locie" z plytki na plytke.
> Jeden maly paproch na plytce zrudlowej i jestes do tylu
> o jeden nosnik cd-r.
Kto Ci takich bajek naopowiadał :-)
Mam nagrywarkę HP x8 i na razie straciłem jedną płytę, bo próbowałem
odczytać uszkodzoną dyskietkę, co totalnie zablokowało na parę sekund
komputer.

--
Pozrdawiam
Paweł Paluszyński