Re: Notebook Toshiba Statellite 4090CDS

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 11:26:29 MET

Dnia Wed, 2 Feb 2000 10:33:32 +0100, "Dariusz J. Kawecki"
<darek_at_soft-eks.com.pl> napisal:

>: Witam,
>:
>: Czy ktoś miał jakieś doświadczenia związane z tym notebookiem lub też innymi
>: notebookami tej firmy. czy mieliście z nimi jakieś problemy (awaryjność,
>: problemy z serwisem, sterownikami)? Ponoć Toshiby mają niestandardowe opisy
>: klawiszy.
>: Będę wdzięczny za wszelkie komentarze.
>:
Mam w firmie już 3 takie, sam używam 4090cdx i poza jednym martwym
pixelem nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Zero awaryjności z
wszystkimi. Do notebooka od razu kup mychę bo to co w nim statndardowo
jest nie jest zbyt miłe w obsłudze...
Ogólnie polecam i to koniecznie z akku LiIon (NiMh nie nadają się - za
szybko lecą na łeb...).

Pozdrawiam

--
Gizmo