Re: HDD IDE<->SCSI

Autor: Robert Prachniak (rprachniak_at_unizeto.com.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 11:29:01 MET

Lutek34 wrote:

> Witam grupowiczow!!!!
> Zamierzam sie z kupnem HD i mam pytanko ktory bedzie lepszy na IDE czy na
> SCSI????
> Kontroler SCSI mam juz zainstalowany poniewaz posiadam zewnetrzny JAZ Drive
> ..
>
> Moj obecny HD jest na IDE.
> Dzieki z gory i zycze milego dnia
Warto jezeli masz prawdziwy wielozadaniowy system operacyjny i wiele
procesów ktore naraz chca korzystac z dysku. Wtedy wydajnosc SCII jes
duzo wieksza od IDE. Jezeli jest to zwykla stacja domowa i nie uzywasz
duzych plikow graficznych (kilkudziesieco MB) to IDE jest rozwiazaniem
moze nie lepale duzo tanszym.

--
Robert Prachniak
mailto://rprach@unizeto.com.pl