2 x celeron 400 - czy warto kupowac?

Autor: Lukasz Jaworski (ender_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 14:12:52 MET

Czesc
Zastanawiam sie nad kupnem nowego kompa, plyta ABIT BP6 BX DUAL PPGA, do
srodka wlozyc 2 x celeron 400. Karta graficzna viper550 (w przyszlosci
wymiana, prawdopodobnie na GeForce). Zastanawiam sie tylko czy warto
inwestowac w dwa procesory - kompa uzywam do wielu rzeczy - na razie starcza
mi win98. W przypadku dwoch prockow przydaloby sie przezucic na w2000.

ineteresuje mnie jak wyglada praca na kompie z dwoma celerami
a dokladniej:
- szybkosc systemu
- gry (rzadko bo rzadko, ale czasami w cos gram - z tego powodu nie
instalowalbym winNT)
- programu graficzne (obrobka grafiki oraz grafika 3D)
- jedyne czego jestem pewien - ze pod linuxem (i ewentualnie solarisem),
bedzie mi sie pracowalo wygodniej. Ale nie tylko tym sie zyje.

Jak wyglada obsluga programow na takim systemie. Czy jesli odpale
przykladowo povraya to bedzie lazil szybciej, czy tez zadowoli sie jednym
prockiem - a drugi bedzie tylko sie grzal w miedzyczasie?

Pozdrawiam
     Ender

IRC: Ender                                           IRL: Lukasz Jaworski
EMAIL: ender_at_rpg.pl                                  UIN: 46373966
             Uwazaj o co prosisz bo mozesz to dostac ...