Creative GeForce (BIOS)

Autor: Centus (centus_at_mail.icpnet.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 10:38:28 MET

witam
mam pytanie czy ktos ma plik z biosem do Creative GeForce
Anihilator Pro
potrzebuje sam plik *.rom natomiast to co jest na stronie creative to
2 w 1 czyli bios i programator razem
lub jezeli ktos potrzfi z takiego pliku wydobyc sam bios

w czym problem ktos ze znajomych nieopatrznie zmienil bios do tej karty
i wgral nieprawidlowy (wszystko szlag trafil)
jedyne co mi sie udalo to wgrac bios od winfast geforce
(dali osobny programator i osobny bios)
i karta dziala jednak tylko na sterownikach referencyjnych
nie dzialaja stery od creative

niby nie jest zle ale tez i nie do konca dobrze

bardzo prosze o pomoc
lub wskazanie miejsc w sieci gdzie moge cos znalzzc na ten temat

jest jeszcze jedna mozliwosc
jezeli ktos potrafi skopiowac swoj bios od anihilatora pro
i zapisac go do pliku a nastepnie wyslac do mnie
bede niezmiernie wdzieczny

pozdrawiam
Centus

centus_at_icpnet.pl