Re: Przerzucenie zawartosci calego dysku..

Autor: Wojtek (rzutnik_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 11:03:59 MET

>Czesc!
>Potrzebuje program ktory pozwoli mi przerzucic WSZYSTKIE dane z mniejszego
>HDD na wiekszy. Chodzi mi o caly Windows rejestry itp.
>Czy ktos moze zna jakis program , lub ewentualnie "bawil" sie w cos
>takiego???

Jeżeli chcesz to zrobić z Win9x to nie ma żadnego problemu. Wystarczy
eksplorator. Kopiujesz całą zawartość mniejszego dysku na wiekszy (nie
skopiujesz tylko pliku win386.swp z katalogu windows ale jest to plik
tymczasowy więc można go pominąć). Potem w trybie dosowym piszesz
sys x: (gdzie x jest literą nowego dysku), wyciągasz stary dysk i
odpalasz system z nowego i wszystko działa. Robiłem tak już kilka razy
więc metoda jest sprawdzona.
Jeśli chodzi o WinNT to należy skorzystać z jakiegoś programu do
kopiowania partycji np. Norton Ghost.