Re: Co się dzieje z tych CHOLERNYM internetem ????

Autor: +>>Marek<<+ (mbrej_at_kki.net.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 10:55:11 MET

>Łącze się od jakiegoś roku przez numer dostępowy 0202122 :(

Wspólczuję - mam to samo

>Modem mam 56.600 (USR Robotics)

Tu sytuacja jest ciekawa. U mnie tepsa ma centralę Motoroli i kiedy używałem
modemu Motorola Premier 33,6 łącza działały całkiem dobrze. Później miałem
okazję kupić USR Robotics 56,6 (SportsterFlash) ale najpierw sprawdziłem go
w domu i kicha. Jedyne połączenie jakie nawiązałem to 4800bps (!!!) i to
dopiero po zmianie drivera na "modem standardowy" (a przy konfigurowaniu
modemów trochę pracowałem więc jestem pewny, że nie zrobiłem jakiś błędów).
ROZWIĄZANIE ? Działem dalej na Motoroli (a zredukowanie jej prędkości do
28800 zazwyczaj ogranicza rozłączanie).

>Czyżby te zmiany (zwiększenie przepustowości łącz w TPSA) zamiast
>oczekiwanego zwiekszenia przepustowości dały zmiejszenie przepustowości ?

Chyba tak bo coraz trudniej dostać się na łącze (a czasem, aby pobrać pocztę
redukuję transmisje do 14400 aby w ogóle wejśc do sieci i nie wylecieć z
niej po 10 sekundach)

>Czyżby "fachowcy" z TPSA znów się wykazali "fachowością i umiejętnościami"
>???

Tacy oni fachowcy jak ja ginekolog... (w mojej okolicy widzę ich czasami z
łopatami -kopią rowy pod kable a do poważniejszych zadań sprowadzają
mądrzejszych ze Szczecina)

>Załamany użytkownik Internetu przez tpsa (specjalnie małymi literami) :)

Nie przejmuj się... najgorsze jest pierwsze 10 lat... później będzie
dobrze....

Marek