Odp: celeron 333 + duzy radiator - jaka temperatura?

Autor: kulonik (zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 10:11:41 MET

hi,
Duży radiator ;) - szkoda, że nie widziałeś jakie radiatory są montowane na
prockach w komputerach COMPAQ'A - taki kawał żelastwa, że zabić nim można,
ale za to chłodzenie niezawodne (nie ma się co zepsuć - bez obawy, że
wentylator stanie a procek się przegrzeje).
Dobra to tyle żartów, a poważnie:
radiatory są projektowane na oddawanie odpowiedniej ilości ciepła do
otoczenia (zasadniczo: większy radiator, materiał o lepszych właściwościach
cieplnych - oddaje więcej ciepła do otoczenia, a więc można go zastosować do
procków o wyższych częstotliwościach). Temperatura procka- jeżeli nie masz
czujnika to zastosuj metodę dotykową (jak parzy to powyżej 50C, jak
cieplutki to około 40-45 :)))
Jeżeli koniecznie chcesz kupić wentylator to koniecznie łożyskowany np.
Alpha

Pozdrowionka
Zbyszek

zswierczynski_at_gpsk.am.poznan.pl
Życie jest jak wódka - trzeba umieć pić.

Użytkownik Zappa/ARS/FTN <kow.d_at_x.mac.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:iUFl4.29396$Hi2.663541_at_news.tpnet.pl...
> Hi!
>
> Mam Intela Celerona 333 MHz na plycie A-Trend 6220 podkreconego do 416
MHz.