celeron 333 + duzy radiator - jaka temperatura?

Autor: Zappa/ARS/FTN (kow.d_at_x.mac.edu.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 19:48:46 MET

Hi!

Mam Intela Celerona 333 MHz na plycie A-Trend 6220 podkreconego do 416 MHz.
Nic w tym nadzwyczajnego, ale nie mam zamontowanego wiatraczka, tylko taki
duzy, naprawde duzy radiator. Dla porownania wielkosci: u kolegi radiator +
wiatraczek jako calosc jest takiej samej wielkosci jak moj radiator, a nawet
ten moj jest troszeczke wiekszy.

Czy ktos moglby mi powiedziec jaka teoretycznie mam temperature procka?

Od lipca'99 mam tak podkreconego celka i jak do tej pory nie zauwazylem
zadnych zwiech czy braku stabilnosci, ale zamierzam dokupic jednak ten
wiatraczek i nie wiem za bardzo JAKI...

just help! :)

signed:
Zappa of Arise & Fraction