Re: Multinet i i oddzwanianie

Autor: Trane (trane_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 23:26:08 MET

Arkadiusz Kozbial <akozbial_at_gd.onet.pl> wrote:
| Napisz mi cos o Centrexie, czy dziala w trojmiescie?

Sorry - ale jestem z Bydgoszczy... Tu jest firma o nazwie Impuls
http://www.cps.pl/index.htm (w jakis sposob powiazana z Tpsa). Godzina w
Internecie za 1 PLN + VAT no i abonament ok. 20 PLN. Aha, zalozenie
linii tyle samo co w Tpsa - ok. 450 - 500 PLN, ale mozna to obejsc - w
niektorych rejonach podobno istnieje mozliwosc zalozenia linii w Tpsa za
1 PLN (ale za bardzo tym sie nie chwala w BOK-ach). Linie ta mozna potem
przeniesc do Impulsa za ok. 180 PLN. Jest jeszcze Elnet - a ta firma z
kolei proponuje ryczalt za dostep do Internetu, ale chyba za ok. 160 PLN
na miesiac, czyli cenowo podobnie jak HIS. Kablowka PTK sie przymierza
chyba od roku do Internetu, ale technicznie to oni sa za kiepscy -
prawie wszystkie wzmacniacze do wymiany (nie sa przystosowane do obslugi
kanalu zwrotnego, brak swiatlowodow w liniach magistralnych, koniecznosc
przeprojektowania i praktycznie przebudowy calej sieci, itd.).Jest
jeszcze Logonet - placisz tylko za impulsy tak jak w Tpsa, no i ten
nieszczesny Multinet - tak w skrocie wyglada sytuacja w moim
miasteczku...

Pozdrawiam
Trane