Re: Multinet i i oddzwanianie

Autor: jasiu (japisz_at_kki.net.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 21:07:37 MET

Użytkownik Trane <trane_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8778t2$5g3$3_at_sunsite.icm.edu.pl...

> gdy nr
> |
> Ja nie wiem, jak to jest mozliwe, ze takie firmy jeszcze utrzymuja sie
> na powierzchni - jakosc ich uslug przypomina mi czasy komuny...

Ja korzystam z uslug podobnej firmy z Trzebini "open-net" (celowo pisze z
malej litery z uwagi na "szacunek" do nich). Jest taka sama sytuacja tzn.
nie oddzwaniaja za pierwszym razem (bywaja dni, ze nie oddzwonia w ogole i
trzeba w koncu, po utracie wielu impulsow, wdzwaniac sie przez tepse). My
klienci tracimy impulsy na rzecz tepsy - moze maja taka umowe z tepsa? Na
moje uwagi, narzekania (nieraz chamskie - gdy juz nogi mi sie uginaja) itp.
odpowiadaja, ze jezeli jestem niezadowolony to mam zrezygnowac z ich uslug;
tak, tak, takie m. in. sa odpowiedzi.

> Sorry, ale musialem sobie ulzyc... przechodze definitywnie na Centrex,
> bo z tym Multinetem jest gorzej niz z Tpsa, na ktora wszyscy tak
> narzekaja...

A jezeli nie ma alternatywy dla zwyklego smiertelnika to co ma robic? To
wszystko wynika z kompletnego braku konkurencji w tej dziedzinie. Czy w
Polsce nie ma firmy, ktora w sposob profesjonalny i dostepny cenowo
umozliwilaby zwyklemu smiertelnikowi dostep do internetu? Czy nikt nie ma
zamiaru sie tym zajac?

--
Pozdrawiam
jasiu