Re: Multinet i i oddzwanianie

Autor: Trane (trane_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 19:27:56 MET

Arkadiusz Kozbial <akozbial_at_gd.onet.pl> wrote:
| Czasami sie zdarza ze dopiero oddzwoni po 4 i 5 polaczeniu.
| Czy macie to samo. Dodam, ze najwieksze problemy z oddzwonieniem sa
gdy nr
| dostepowy jest zajety.
| Arek
| akozbial_at_gd.onet.pl

Trafiles w moj wrazliwy punkt... Ja walcze z tym p... Multinetem od
ponad roku i zero efektow :-(((( Na wielokrotnie telefony i wysylane
maile odpowiadaja z rozbrajajaca szczeroscia, ze maja "problemy
techniczne" ktorych od poczatku istnienia tej badziewiastej firmy nie
potrafia rozwiazac!!! Polaczenia (dzienne) z Multinetem w praktyce sa
drozsze niz z Tpsa, bo ich modem oddzwania zazwyczaj za 4-5 razem, a za
te stracone impulsy trzeba placic Tpsa. Korzystam najczesciej z kart
nocnych, gdzie godzina kosztuje 1,75 PLN do sciagania wiekszego softu i
jedynie te karty warto (?) kupowac. Jednak o polaczeniu sie ok. polnocy
(dla niezorientowanych - od tej godziny mozna korzystac z karty nocnej)
niema co marzyc - trzeba startowac o 2-3, a najlepiej 5 rano - wtedy ich
p... modem m o z e raczy oddzwonic.
Ja nie wiem, jak to jest mozliwe, ze takie firmy jeszcze utrzymuja sie
na powierzchni - jakosc ich uslug przypomina mi czasy komuny... Czy to
takie skomplikowane zrobic bezplatny numer dostepowy - tak jak np. 0-800
i placiloby sie jedynie za faktycznie spedzony czas w Internecie, a nie
za sypiacy sie sprzet Multinetu? Wtedy korzystajacy z ich kart klienci
nie traciliby kasy z powodu indolencji i totalnego olewania klienta
przez firme (???) Multinet S.A.
Sorry, ale musialem sobie ulzyc... przechodze definitywnie na Centrex,
bo z tym Multinetem jest gorzej niz z Tpsa, na ktora wszyscy tak
narzekaja...

Pozdrawiam
Trane