Re: Trinitron meczy oczy ?

Autor: Ernest (kolan_at_writeme.com)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 17:07:23 MET

Nie widze zadnych drucikow. One sa widoczne tylko na bialym tle i to jak
zaczniesz ich szukac. W pracy, grach itd nie przeszkadzaja - tak jakby ich
nie bylo.
W 15 jest jeden u dolu w 17 i wiekszych sa dwa.
"efekt drucikow" zostal wymyslony przez sprzedawcow ktorzy nie sprzedaja
drogiego i profesjonalnego sprzetu. Burakowi mozna wcisnac wszystko.
Inna sprawa to "uzasadnianie" przez ludzi ktorych nie stac na trinitrona
(flatrona lub diamondtrona) wyzszosci innych lamp nad technologia
szczelinowa (Trinitron, Flatron, Diamondtron).
Mercedesy to gowniane samochody, bo nie maja w standardzie klimatyzacji.
Leganzy to super wozy, bo w standardzie maja wszystko.
Ernest

P.S.
Prywatnie nie posiadam monitora na lampie szczelinowej i bardzo ubolewam nad
tym (no moze w lutym cos kupie - NA RATY ((G200)))