Re: Yamaha 8424 co sadzicie ?

Autor: Mariusz (marzab_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 17:07:20 MET

Radziłbym z Yamahami uważać, że karty muzyczne są OK. nie znaczy, że
nagrywarki tej firmy są do końca dobre, znam jak kilka tych nagrywarek już
padło znajomym - przeważnie kłopoty z wychłodzeniem elektroniki, bo
producent dodał wentylator z tyłu w jako jedynej tego typu nagrywarce i tu
jest niedomaganie !

Mariusz Z.
mariuszz_at_polbox.com