Re: Slownik niemiecki dla Word-a

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 12:43:50 MET

Cześć,

Kacalka wrote:

> Mam slownik ortograficzny i thesaurusa po niemiecku, ktory chodzi bez
> problemow w Word 6.0 i 7.0. Niestety Word z pakietu Office 97 nie chce go
> zobaczyc. Czy jest jakis konwerter? A moze trzeba przeprowadzic jakas
> procedure instalacyjna? W Word 7.0 wystarczylo skopiowac pliki do katalogu
> proof.

Może trzeba te pliki zarejestrować w rejestrze? Obejrzyj klucze:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Shared Tools\Proofing Tools\Spelling
i prawie ten sam, ale zamiast Spelling będzie miał Thesaurus - tam
powinieneś mieć już zarejestrowany inny język (pewnie polski). Język
niemiecki ma numer 1031. Jak masz jakieś wątpliwości czy problemy, to pisz
na adres prywatny, bo to naprawdę NTG.

FUT: poster

Pozdrawiam,

--
Marcin
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny to marcinf -at- globe.net.nz)