Re: Odp: keyboard do midi

Autor: Wojciech Nowakowski (wojnow_at_rak.krakow.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 12:25:11 MET

Nie - nie zapominam:-) Dlatego pisalem, ze owa Yamaha ma m.in. dlatego dobra
opinie. Jesli chodzi o parametr S/N to nie mozna wiele zarzucic karcie SBLive! -
zwlaszcza Platinum, kotra subiektywnie ma chyba lepsze osiagi w tym zakresie niz
"poprzednia" wersja "full" (uzywam dwoch kart SBLive!). Filtry zostawiam
specjalistom - jednak prawie zawsze udalo mi sie osiagnac w brzmieniach (lub
znalezsc gotowe) efekty, ktore brzmia swietnie.

Trudni mi oceniac - bo nie slyszalem Yamahy. Mysle jednak, ze na obydwu kartach
mozna robic z bardzo dobrym efektem muzyke (powtarzam - w SBLive! przy
zastosowaniu innych bankow niz te, ktore dostarcza standardowo producent).
Bardzo duzo zalezy od czlowieka, ktory wykorzystuje w maksymalnym stopniu to co
ma - uwzgledniajac wady urzadzen, z ktorymi musi nauczyc sie "zyc". Taka jest
dla mnie karta SBLive!, ktora daje mi to, co oczekuje (chociaz, oczywiscie jak
kazde urzadzenie, nie jest pozbawiona wad).

Pozdrawiam

wn