Re: AMD K6 2 300

Autor: zasadka (zasada_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 17:50:41 MET

> Chcę na moją już trochę przestażałą płytę główną (socket 7)kupić procesor
> AMD K6 2 300. Problem jest w tym że obsługuje ona tylko mnożniki do 3.5 i
> magistrałe do 83mhz. Ktoś mi kiedyś napisał że AMD 300 będzie "widział"
> jeden mnożnik jako większy i wszystko powinno działało(moj płyta obsłoguje
> K6). Jak mam ustawić mnożnik i magistralę żeby procesor działał z
> częstotliwościa 300mhz?
> Jest kilka rodzai K6 2 300 czy jest to obojętnie jaki kupię?

Wlasnie, wlasnie
Moze ktos madrzejszy od nas by sie wypowiedzial
Ja mam wlasnie procesor K6-2-300 i dziala on na plycie TX na magistrali 66
MHz (nie ma wiekszej czestosci) i to dziala bardzo dobrze (tzn. szybko) a
moj program testujacy (dokladnie PC-Config) pokazuje, ze jest to procesor
AuthenticAMD K6-2 (CXT)
Co znaczy to CXT w nawiasie?
Jakie sa jeszcze inne rodzaje tych prockow.

Tomek