AMD K6 2 300

Autor: Rinaldo (rinaldo_at_freenet.de)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 16:46:04 MET

Chcę na moją już trochę przestażałą płytę główną (socket 7)kupić procesor
AMD K6 2 300. Problem jest w tym że obsługuje ona tylko mnożniki do 3.5 i
magistrałe do 83mhz. Ktoś mi kiedyś napisał że AMD 300 będzie "widział"
jeden mnożnik jako większy i wszystko powinno działało(moj płyta obsłoguje
K6). Jak mam ustawić mnożnik i magistralę żeby procesor działał z
częstotliwościa 300mhz?
Jest kilka rodzai K6 2 300 czy jest to obojętnie jaki kupię?

proszę o szybką odpowiedź

pzdr
rinaldo