Odp: Slownik niemiecki dla Word-a

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 15:15:29 MET

> Primo: NTG, jeśli preferujesz listy dyskusyjne to goto www.newsgate.pl
> - może cię zadowoli. "pecet" jest od problemów sprzętowych !
> Ponadto dobrze popatrzeć na nowe-grupy - jest dyskusja m.in. o tym czy
> wydzielić osobne grupy dla aplikacji, m.in. office.

Niestety nie znalazlem grupy po polsku zblizonej bardziej do problemu niz
pecet (gry komputerowe chyba mniej pasuja), natomiast czekac nie wiadomo ila
az takowa powstanie nie jest dla mnie dobrym pomyslem

> Jako mniemam, zgubiłeś gdzieś procedurę instalacyjną ;)
> (AFAIR "dodatkowe języki" do Worda były komercyjne -
> coś po 99$$ za język :(!).

to jest baaardzo stary slownik. pamieta jescze czasy kiedy wszystko bylo
legalne ;)

> Ale może ty dla odmiany nie wiesz, że Word 2000 ma standardowo "wszyte"
> jezyki niemiecki i angielski ? Upgrade może być rozwiązaniem (o ile
To prawda. Nie wiem. Ale tez nie mam zamiaru go kupowac.

> +TIA.
>
> Gotfryd

Dzieki za pomoc