Re: Re: Co wybrać: Voodo3 3000 czy G400?

Autor: KxC (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 11:17:00 MET

> no i co z tego ze Riva to Riva tamto jak V3 dzieki stabilnemu GLIDE
> zaciera te róznice. Czekalem z niecierpliwoscia na TNT2 i co zwala z nóg

>Jakie roznice Glide zaciera?
Różnica w proporcjach możłiwośc/ceny ponadto
Mam na myśli rekompensatę w postaci szybkości, stabilności, kompatybilności
itd
>Rendering w 32 bitach?
Tak to jest jedyny w miarę sensownny argument przeciwko V3
ale do mnie nie przemawia
>Teksturowanie z pamieci lokalnej?
I co ztego nie liczą się dane techniczne, papierowe bajery lecz fakty czyli
testy
> A moze obsluge tekstur wysokiej rozdzielczosci?
I co z tego Pokaż mi dobry tytuł w którym po odpaleniu na V3 i TNT2 nigdy
nie zagrasz
na V3.
Podkreślam teoretycznie V3 według danych technicznych winna być niczym wobec
TNT2 ale teoria jest teorią a praktyka praktyką . Tak więc przytaczenie
bajerów TNT2
niczym nie zmieni faktu że są one nadal za drogie i nie warte wobec IMHO
świetnej V3 :-P
pzdr

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl