Odp: HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: Paweł Dymkowski (dymkowski_at_hot.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 08:13:48 MET

Użytkownik Grzegorz Sawicki <gsawicki_at_priv.itl.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:01749sk1gosg26itfjvbm1mjq3am89jjma_at_4ax.com...
> Witam.
> Mam problem z drukarka. Mecze sie juz z tym problemem ponad miesiac i
> odechciewa mi sie juz wszystkiego.
> Sprawa wyglada tak: Drukarka drukuje sobie strone, jak juz dojdzie do
> samego konca drukowania strony (obojetnie czy na koncu czy na poczatku
> kartki), to kardridz staje w polowie walka, cos zaczyna buczec w
> drukarce, potem kartka jest wypluwana, a na ekranie mam komunikat brak
> lacznosci z drukarka. Wtedy musze wylaczyc drukarke, wlaczyc ja z
> powrotem i drukowac nastepna strone.
Mialem identyczne objawy z trzema HP670C i dwiema HP690 i wszystkie po ok.
13-14 miesiecy pracy. Wszystkie skonczyly w serwisie. Oczywiscie oszacowany
koszt naprawy przekraczal cene nowej drukarki o 150zl i wszystkie leza na
zlomie. Kupione w to miejsce Lexmarki3200 sprawuja sie rewelacyjnie. Do
serii HP6xx juz sie nawet nie zblizam. Dodam, ze serwis chcial wymieniac
"mechanizm wozka z glowicami".
Pawel