HP 670 i dziwne drukowanie.

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_priv.itl.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 23:58:22 MET

Witam.
Mam problem z drukarka. Mecze sie juz z tym problemem ponad miesiac i
odechciewa mi sie juz wszystkiego.
Sprawa wyglada tak: Drukarka drukuje sobie strone, jak juz dojdzie do
samego konca drukowania strony (obojetnie czy na koncu czy na poczatku
kartki), to kardridz staje w polowie walka, cos zaczyna buczec w
drukarce, potem kartka jest wypluwana, a na ekranie mam komunikat brak
lacznosci z drukarka. Wtedy musze wylaczyc drukarke, wlaczyc ja z
powrotem i drukowac nastepna strone. Jak raz na jakis czas strona sie
wydrukuje prawidlowo (niekiedy nawet z 3 strony pod rzad sie wydrukuja
dobrze, ale wiecej to juz raczej nie da rady), to jest duza szansa ze
przy nastepnej stronie od razu na poczatku kardridz stanie w polowie
walka i zacznie buczec. Oczywiscie jak pierwszys raz takie cos
wystapilo to wezwalem goscia ktory na prawia drukarki HP. Wyczyscil
cala drukarke, i odpalil testy. Wszystko bylo ok. Podlaczyl do kompa i
znowu zle. Po krotkich probach doszlismy do wniosku ze to windows 98
sie sypie (jako ze mialem juz ta instalacje dosc dlugo). Jeszcze
pozniej nawet gosciu ja wzial do domu i sprawdzal u siebie i tam bylo
wszystko ok (podobno 100 stron wydrukowal). Ostatnio zainstalowalem
sobie win2000. Sterowniki do drukarki (na 98 mialem te od HP)
zainstalowalem domyslne z win2k. I myslalem ze bedzie ok. a tu nic z
tego. Pojechalem z drukarka jeszcze do kumpla i u niego tez drukuje
dobrze (sprawdzilem nawet z moim kablem i zasilaczem). Zmienilem juz
plyte glowna (moze ltp padlo), ale nie pomoglo. Na swiezej instalacji
win98 (drivery do sprzetu i drukarki + wincommander) na editpadzie
tylko i tez sie sypie. Nawet powyjmowalem caly niezbedny sprzet z
kompa i nic. Pozostaje mi tylko sprawdzic czy nie mam wirusa (uzywam
mcafee z najnowszymi definicjami i niczego nie wykryl, ale zobacze
jeszcze mksvirem), moze jest cos takiego??? W Biosie ustawialem i EPP
(jak powinno byc), ver. 1.9, i SPP i ECP. Innych pomyslow nie mam
sprzet: plyta QDI BRILLANCE B1S, bios najnowszy, Voodoo 3 3000, SB
LIVE!, SCSI Symbios 8100, Tuner TV, 128MB RAM, HDD IBM 15GB i Conner
850MB, DVD Pioneer 104, TEAC CDR55S.
Jesli ktos ma jakiekolwiek pomysly, nawet nieprawdopodobne to bylbym
wdzieczny bo naprawde musze miec sprawna drukarke i nie mam juz
pomyslow co mozna by jeszcze zrobic.

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: