Re: Procesor AMD K6-2

Autor: Dentarg (dentarg_at_lublin.top.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 16:12:21 MET

On 28 Jan 2000 23:12:14 GMT, opinio_at_poczta.fm (Piotr R.) wrote:

>No na to wyglada.
Czyli tak sobie ....

>A zostawie kiedys z rana wlaczony komputer i zobacze wieczorem co z tego
>wyszlo.
Ja bym tez tak chetnie zrobil, ale niestety zadko sie zdarza zebym nie
uzywal kompa przez 7 godzin ;)))

>Pewnie ze bym chcial ;). Np. im wiecej grafiki , tekstur itp. tym komp dziala
>szybciej - chcialbym i juz.
Ja tez .... im wiecej detali w Q3 tym szybciej dziala ;)))

>Ale zeby za pomoca SETI testowac wydajnosc trzeba zapewnic na roznych kompach
>~takie same obciazenie systemu (raczej nierealne) , albo przeliczyc kilka tys.
>pakietow i wyciagnac srednia , dodatkowo uwzgledniajac szczegoly konfiguracji
>systemu (np. karta muzyczna ISA czy PCI) - statystycznie powinno byc ok.
Wystarczy porownac 1 pakiet liczony bez "dotykania" komutera. Po za
tym obciazenie gerenorowane przez uzytkownika jest mniej wiecej takie
samo ... chyba ze cos renderujesz bez przerwy ... jest to mniej wiecej
dobry test bo wieloplatformowy ... a ja testowalem amdka bez
obciazania czyms innym ... niestety wynik byl slaby, ale to chyba
przez ta plyte ;((.

W kazdym razie w tej chwili dla mnie najlepszym procesorem x86 jest
celeron z jego wskaznikiem cena/wydajnosc, oczywiscie w zastosowaniach
w jakich ja go uzywam .....

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179