Re: Czym wyczyścic kineskop monitora ??

Autor: Glina (usenet_at_glinski.atomnet.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 14:01:15 MET

> hihihi.. :)
taa :)

> Jednak generalnie zdecydowana wiekszosc 'firmowych' czyscikow do ekranu
> oparta jest na izopropylowym - wystarczy poczytac sklad.
dlatego ich nie uzywam

> Pozatym facet nie pisal o VSonicu. (To oczywiscie nie jest argument :)

IIyamy i Mitsubishi maja ta sama powloke , czyli traca tylko posiadacze
najlepszych monitorow , oj tym gorzej dla ciebie ;)))

> PS Moja Belinea sie dobrze tym czysci - albo juz dawno splukalem powloke
> albo to taki patent jak ruski Rubin - niezniszczalny :)

Mi kiedys sprzataczka pojechala po monitorze jakims syfem i starla
calusienka powloke, siedzialo sie przy tym jak przed lustrem - na szczescie
mialem okazje wymienic viewsonica pt775 na pt795 i teraz jestem w 100%
zadowolony :)

pozdro . Glina

p.s. i myje monitor zwilzona sciereczka