Re: Czym wyczyścic kineskop monitora ??

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 00:49:13 MET

> cytat z instrukcji: " ViewSonic does not reccomend the use of any ammonia
or
> alcohol-based cleaners on the monitor screen or case. Some chemical
cleaners
> have been reported to damage the sreen and/or case of the monitor.
Viewsonic
> will not be liable for damage resulting from use of any ammonia or
> alcohol-based cleaners"

hihihi.. :)
WIesz, nie znam skladow chemicznych wszystkich powlok antyrefleksyjnych
na monitorkach ani nie mam wszystkich instrukcji.
Jednak generalnie zdecydowana wiekszosc 'firmowych' czyscikow do ekranu
oparta jest na izopropylowym - wystarczy poczytac sklad.
Pozatym facet nie pisal o VSonicu. (To oczywiscie nie jest argument :)

PS Moja Belinea sie dobrze tym czysci - albo juz dawno splukalem powloke
albo to taki patent jak ruski Rubin - niezniszczalny :)

--
Literki bah! aktualnie sponsoruja:
--chwilowy brak sponsora--