Odp: problem z wyłączaniem komputerów

Autor: Raf (raf_at_world-comp.com.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 11:46:45 MET

Jak sie nadal kopie luknij na strone Microsoftu (wydal patche do se)...

Raf

Użytkownik Andrzej Englert <andy_at_it.pw.edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.OSF.3.96.1000128085423.14833A-100000_at_alfa1.it.pw.edu.pl...
Sprobuj tego:
Uruchom sobie. MSCONFIG i w zakladce zaawansowane wylacz sobie opcje
szybkie wylaczanie. Powinno pomoc

Pozdrawiam Andy

Pozdrawiam Andy

mail : andy_at_it.pw.edu.pl