Restart kompa.

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 11:40:22 MET

Mam kompa i pewien problem. Od jakiegos miesiaca dziwnie się zachowuje. Dziś
na przykład podczas czytania newsów zrestartował się tak jakbym wcisnął
reset. Przy podnoszeniu zawiesił się na okienkach biosu. Po moim resecie
Winda zaczęła wstawać, ale wywaliło "błąd ochrony system zatrzymany" Po
następnym resecie już nie odpalił monitor, lecz głosniczek zaczął wyć tonem
ciągłym . gdy go normalnie wyłączyłem z sieci iv włączyłem to komp wydawał
jeden długi dźwięk i trzy krótkie. Co oznacza ten komunikat w BIOSIE Awarda?
Pomogło ruszenie płytą główna i komp działa, lecz skasowały się ustawienia
CMOS na domyślne, oprócz zegarka i daty. Zjawisko powtarza się nieregularnie
co kilka dni i efekty są różne, od zawieszenia windy, po wypisywanie nazwy
dysku "chińskimi" literami, albo pokazywanie mi, że mam 3Mb ramu. Co może
być. Czy ma ktoś opis kodów błędów Awarda?

--
Janusz
TPSA: ŁĄCZY NAS CORAZ WIĘCEJ  opłat za usługi